Cansukan Merhaba ben bir düşük yaptim üzerinden 6ay gcti adet gunume 2gun var test yaptım pozitif kan verdim 339 çıktı sizce ne demk oluyo birda kan pıhtılaşma sorunum var igneye ne zamn baslaniyor
Kbrahrl Cansukan pıhtılaşma oranına göre hamile olduğunu öğrendikten sonra, keseyi gördükten sonra yada kalp atışı aldıktan sonra başlanıyor
Alpirem Cansukan bende kan pıhtılaşmasından dolayı iğne ve coraspin kullanıyorum canım çok geçmeden doktora git o yönlendirir seni ama genelde kese görünmeden iğneye başlanıyor geç kalma hayırlı olsun bu arada canım inşallah sağlıklı olur bebişin
sinber Cansukan hamilesiniz hayırlısı olsun bir an önce doktora gidin coraspin hamilelik öncesi başlanıyor iğneye bazı doktorlar hemen bazıları kalp atışından sonra başlıyor