Arkadaşlar en erken 2 li testi ne zaman yaptırdınız? 2 ayrı doktora gittim birine göre yarın 11+1 digerine göre 10+6 yim. Yarin randevum var sizce gitsem boşuna mi gitmis olurum yoksa yaparlar mi sonucta 11+0 a yapiliyor en erken bildigim kadarıyla. Ilceden merkeze gidecegim ve doktora kolay kolay randevu bulamiyorum. Ne yapacagim bilmiyorum. Yaptiranlar fikirlerini yazabilir mi?