Esraguvennn ayrıca sen izin vermezsen sana doktor müdahale edemez. Ben kemoterapi iğnesi alırken bir sürü yere imza attım. Ciddi bir prosedür çünkü. Yatışım yapıldıktan sonra ilk başta iğne olmak istemedim hatta. Doktor bana içinde canlı bomba taşıyorsun. Her an iç kanamadan ölebilirsin. Sorumluluk alamam,
o zaman kabul etmediğine dair imza alalım dedi. Yani siz o tehlikeyi yaşamadığınız için basit bir şey gibi yorum yapıyorsunuz ama iğneyi olduktan sonra bile iç kanama riski var diye bir hafta hastanede kaldım ben. Sizin gerçekten dış gebelik tehlikeniz olsa zaten böyle rahat geçiremezdiniz o evreyi.