[silindi] bende ücretli alıyordum .bildiğim kadarıyla aile sağlık merkezleri belli haftadan sonra d vitamini ve demir hapını veriyorlar.ben 15 .haftamda gittim ikisinide verdi bittiğinde istediğin zaman gel yenilerini alabilirsin dedi.kendi doktoruma danışmadan bunları daha kullanmadım içerik olarak ücretli aldığımızdan farkı varmı bilmiyorum ama doğumdan sonra bile devam eden ilaçlar, imkanı olmayanlara ücretsiz verilmesi çok iyi bence🤗