Merhaba anneler, 39+1 hamileyim..bebeğim baş geliş. 37. Haftadan beri çatı muayenesi oluyorum. Hiç açılmam, sancı, ağrı vs yok ama normal doğuma uygunum. Haftaya çarşamba kontrolüm var eğer o zamana kadar olmazsa 40+3 te bir şekilde doğumu başlatacağız doktorum da bende daha fazla bekletme taraftarı değiliz; kakasını vs yapma durumuna karşı. Bugün hurma yemeye başladım, asansör olmadığı için her gün 4 kat merdiven inip çıkıyorum. Suni sancı ya da sezeryana kalmamak için bu 1 hafta içinde neler yapabilirim?