sukursebebim Ben hiç bir testi yaptırmayacağım. Yani ense kalınlığı yok şu ölçümü yok bu testi. Hiç gerek duymuyorum. Kontrol ettiriyorum iyi mi öğreniyorum kilosunu boyunu bana kâfi geliyor. Psikolojik açıdan bir şeyleri önce öğrenmek beni çöküşe götürür. Ben evladımı her türlü kabullenmeyi amaçlıyorum. Onun için gereksiz hiç bir testi yaptırmadım yaptırmayacağım.