Gamzedngdn 55ilknur bana da 14+3 te kız dedi 15 gün sonra gittim erkeğe de benziyor dedi pazartesi tekrar randevum var 19 haftalık olcaz inşallah kesin bişey söyler artık yinede alışveriş yapma bence 😅
meva_asil_moms https://www.resimag.com/p1/d307df04343.jpeg benim usg 12 haftalık bende hep erkek hissediyorum ☺️
Prenses001 [silindi] çok küçük canım 12 13 haftalık varsa atar mısın yoksa o haftalara gelince usg alırsan etiketle ona bakarım
Mom22 https://i.hizliresim.com/RgmWMa.jpg rica etsem banada yapar mısınız doktorum klitoris şişliği de olabilir pipi de dedi 14+3 deyiz
Bbsraa Biz 20 haftalık olduk şubatta ayrintiliya gircem cinsiyeti öğrenemedik söylese de içime kuşku duser Heralde inanmak istemem😁 daha erken bence hemen herkese söylemeyin tam biraz geçsin de tekrsr bakar doktorunuz
Damlapilatin Prenses001 ayyy çok sevindim yaa allah size bağışlasin hayırlı etsin. Banada dua et lütfen bende gidicem bir kaç gün sonra
Prenses001 Damlapilatin çok sağol canım Amin inşallah edicem hiç merak etme aklımdasın canım benim 💖💖🤲🏻🤲🏻
Asl_93 55ilknur bana da 13 hastalıkken erkek dedi 15+4 deyim şu an başka 2 dra gittim ikisi de erkek dedi genelde doğru oluyor canım.. ☺️
Prenses001 Damlapilatin 16+6 kesin canım. Zaten söylemiyordu çok ısrar ettim şöyle bir şey duydum kız bebekleri söylemiyorlarmış 2019da çok kız bebek aldırılmış. Sevinçten ağladım hıçkıra hıçkıra Rabbim biliyor ne kadar istiyordum göz yaşı döküyordum çok şükür şükürler olsun Rabbime 💖🤲🏻