Ilknur_degrrli1 Rabiast 30 haftaligim önceden ev halim de güzeldi şimdi makyaj yapıp kendime bakmasam.bende hiç begenemiorm
UraSsmom Rabiast Bana da bazen oluyo eşime ben çirkinleştimmi diyorum yok aksine daha da güzelleştin diyo bu sefer önce çirkinmiydim yani diye çatıyorum adama 🤦🏻♀️
ARNN Rabiast ya canim bende aksine yaa 😂😂woyle uzum kawim uzandi ama kendimi beyeniyirum😂😂ah boylede guzel yaa beyazladi rengim falan oglum sagolsun 😂😂
Azize_1 Evet canım bende öyleyim saçlarım beyazladı bide boyayamıyorum 11. Haftamdayım halsizim bakımsızım
Deniz41 Azize_1 bnde 10.haftadaym ama 4.ayda boyamayı dşünüyorm çnkü kndmi çirkn hissetmeye başladm bnce komple boyamıcam ama dip sadece
Koalina Gulsevin İlk zamanlarımda o kadar kötüydüm ki bulantıdan sonra kuoföre gittim kaş bıyık aldırmaya gittiğimde kaşımı bıyığımı orman olmuş demeye getirdi 😅
Rabiast Gulsevin inanın bunlar geçecek o mide bulantısı geçmeyecek gibi geliyor insana ama çok şükür hepsi geçiyor bende yaşadım o dönemi 🙈
Filizzz66 Bende hiç kendimi beğenmiyorum hatta aynalara küstüm diyebilirim nedense kendimi çok çirkin hissediyorum🤭 oysaki fazla kilom yok ve öyle takıntılarımda yok galiba hamilelik psikolojisi🤗
RuzgarsMommy Bende evden çıkmazsam aynalara küstüm 😁 dolayısıyla da evde bakımsız oturunca insan of hiç güzel diilim die hissediyor neyse makyajla giyinince durumu toparlıyoruz 😁
RuzgarsMommy Yelek çorap pijama ile ne kadar güzel olabiliriz diyorum kış hali hamilelik diye üşümeyim aman ahhahah rüküşlük akiyor resmen kendimle dalga geciyorum 😅