Genetik testini zaten ilk gebeliğiniz sonlandığında yapmaları gerekirdi. Bana kalırsa perinatoloğa gidin sizin durumunuz önceki kayıplardan dolayı riskli olarak geçecektir. Ve bence 1 hafta daha beklemeyin şuan sakıncalı bir durum olduğunu sanmıyorum ama ne kadar erken önlem alınırsa o kadar iyi olacaktır sizin içni