busratatas canım ben 15 haftalığım ama hala geçmedi. Önceleri daha kötüydüm sürekli hastaneye gidip serum yedim. Günlerce aç karnına neler çekiyorum. Doktorum banada yazdı ama artık için dişim ilaç oldu faydası da yok. Zamanla azalıyo. Eskisi kadar yok şükür. Geçer bugünlerde sabret 😘💕