Irem-rzgarr355 34+2 haftalik hamileyim gecen gün kanamam olmustu hastaneye gittim serum yaptı gonderdi. Bugünde mide bulantisi ve ishal var doğum belirtisi olabilir mi
wita Irem-rzgarr355 doktorunu arayip sor bence agrin yoksa sanmiyorum ama bilemedim belki yedigin biseyden kaynaklaniyordur bende salca hassasiyet yapti hamilelikte her salcali bisey yedikten sonra ishal sorunu yasiyorum ama kanamam oldu diyorsun doktoruna danis bence