Ova Kızlar 5 haftalık hamileyim bugün doktora gittim muayene oldum normal ultrasonla keseyi gördük. Eve geldiğimde iki defa çok çok az olacak sekılde pembemsi lekelenme oldu bi sorun mu var?? Progestan kullanıyorum bilemedim 🤷♀️ Ağrım sızım da yok bel ya da kaşık agrısı da yaşamıyorum
Kdzeregli Ova benimde o zamanlar olmuştu progestan iğne oldum bir daha olmadı ama doktora danışmanda fayda var
Merbe61 Ova benımde o haftalarda geldı on gun surdu agızdan alıyordum hapı bır ıse yaramadı vajınadan almaya basladım hala kullanıyorum 15haftalık suanda bir daha olmadı dıkkat et agrın yoksa bısey yoktur ama doktorunu ara istersen
Samilmerve Yerleşme kanaması olabilir bende ilk gebeliğimde 5.haftada yerleşme kanaması yaşamıştım 6.haftada düşük yapmıştım tabi,ama yerleşme kanamasıdır o merak etmeyin doktorunuza da danışın tabi
Ova Merbe61 doktora gittim yerleşme kanaması olabilir bu haftalarda dedi ağrının olmaması iyi dedi ultrasonla baktı çok şükür kesede ve rahimde kanama yok iğne vurdular haftaya da bi tane vurulacagım bol bol dinlen dedi doktor ağır bi iş de yapmıyorum halbuki🤔
Merbe61 Ova hepımız yasadık canım benim on gun geldı leke hala kanama alanı var ama cok cok ufak dedı ama leke de kanama da olmadı cok cok sukur o da kapanırmıs zamanla sag salım kucagımıza alalım ınslalah sen dikkat et bısey olmaz herkeste oluyor o haftalarda
Ova Duyguaydin81 fazlalaşmadan gittim canım bir anda başım döndü elim ayağım tutmadı eşim hastaneye götürdü hemen. Çok şükür bi sıkıntı yok ☺️Kanama da yerleşme kanaması olabilir dedi doktor yine de önlem amaçlı iğne vurdular. 🙏🏻İnşallah atlatırım bu durumu☺️
Ova Rabia-b evet geçti çok şükür şu an 7+3 teyiz ☺️🙏🏻Ufacık bile lekelenmeniz olursa doktorunuza başvurun size tavsiyem bir dakika bile beklemeyin evde. Ben onun sıkıntısını yaşadım çünkü Aralık ayında bekledim eşim görevde olduğu için ve düşük yaptım. O nedenle bu defa daha çok dikkat edıyorum
Rabia-b Ova çok sevindim geçmesine bende gittim doktora Rabbim yardımcımız olsun inşallah benim de bi kaybım var korkuyor insan