Kızlar merhaba 1 aydır başlıkta görmüş oldugunuz 2 sebepten ötürü ankarada gitmedigimiz doktor kalmadı prof aydan biriden diger butun doktorlara kadar. Kol bacak kıssalıgı 3 hafta geriden geliyor ve plesenta yaşlanmasından olabilir dedi doktor yardımcı olabilecek varmı ? En son medical park hastanesinde ertan hocaya gittim ve biraz daha rahatlattı beni. Aydan hocayı çok övdüler diye gittik dünyanın ücreti verildi ve bizimle karamsar gibi konuştu sadece 15 dk ilgilendi ve içimize sinmedi. Kol bacak kıssalıgı var denilen anneler bakabilirmii ?