Nml06 Nadis_cvk Merhaba, linç yiyebilirim ama bu malesef gerçek, tanıdık bulursan son dakika bile alınırsın 👍
kevserinannesi Nadis_cvk şehir hastenesine ilk ayrıntılı ultrason um için gitmiştim bende etraftan bazı hastanelerin baştan yakip etmedikleri hastaları doguma almadıgını duymuştum sonuçlarıma bakan doktora sordum oda son saniye doguruyorum diye gelsen bile alırız demişti ki son ayım kontrole oraya başladım bir sıkıntı yok
byd Nadis_cvk merhaba ben geçen hafta erken doğum riskimden dolayı şehir hastanesine gittim yatışım yapıldı kontrol altına almak için. Gerçekten hem hemşireleri hem doktorları ile gelişmiş sistemi bi harika. Özel hastaneden farkı ne derseniz bir hiç. İnanın sabah saat 6da hemşireler ölçümlere başlıyor. Doğum için ideal bir hastene tavsiye ederim
Emin_e Nadis_cvk haftasi fark etmiyormus ben gecen girdim, dogum aninda bile gelebilirsiniz dediler.. hatta bir cok hastaneden sevki oraya yapiyorlar
kevserinannesi Nml06 gazi hastanesi gibi ünüversite hastaneleri kabul etmiyor baştan takip etmediği hastayı ona dediginiz gibi tanıdık sokarak baktırabilirsiniz
Bahar2 Nml06 Hacettepe Gazi gibi üniversite hastaneleri kabul etmiyor belli bir haftadan sonra şehir hastanesinde bir kaç kadın doğum hastanesinin birleşimi bir kadın doğum hastanesi son dakika bile gidilebilir 🍀
mfies Nml06 Şehir hastanesi hasta reddetmiyor. Tanıdıkla ilgisi yok, direk doğuma gelen hastaları bile kabul ediyorlar. son basamak araştırma hastanesi olduğu için zaten tüm hastaneler şehir hastanesine gönderiyor hastalarını.
kevserinannesi Alakası yok istediğin zaman gidebilirsin her zaman alıyolar hatta ben ilk kontrollerimi kahramankazan da gittim son biraydır da şehir hastanesine gidiyorum son dk doğuruyorum diye bile gitsen bakıyorlar
kevserinannesi Buneng benim 2 li ve 3 lü taramamı yaptı ayrıntılı için ankara şehir hastanesine gittim burda alet olmadıgı için ilk dogumu yapmıyor sezeryan dogumları birde 4 e kadar gelen dogumları felan yapıyolar genelde ankara ya yönlendiriyo doğum konusunda
kevserinannesi Nadis_cvk evet necati beyi bende duydum çok iyimiş ama randevulrı hep dolu ulaş beye gidiyorum oda çok iyi
Nadis_cvk kevserinannesi bende uzun zamandır gataya gidiyordum fakat bu sefer de şehir hastanesine necati beye randevu aldım evime biraz uzak olduğu için gidemiyordum doğum hakkında bi bilginiz varmı tek kişilik oda refakatçi vs
kevserinannesi Bayan refakatçi kabul ediyolar odalar iki kişilik geneli ama tek kişiliklerde var boşsa yada riskliysen tek kişilikte kalabiliyosun eşin ve ailen de ziyaretçi saatinde yanına girebiliyor siz kaçıncı haftadasınız
Nadis_cvk kevserinannesi ben şuan 22 + 3 oldum ve hala çok kararsızım hangi hastaneye gideceğimle ilgili birde necati hocayı deneyim memnun kalırsam devam ederim olmazsa çünkü gata da aynı tek veya iki kişilik odalarda kalınıyor refakatçi bayan kabul ediliyor ailen eşin gelebilir
Nadis_cvk Baharbal evet bende Burda konuşmalarda duydum çok iyi olduğunu haftaya gideceğim menmun kalırsam devam edeceğim 🙏🏻