AsenaArda Periii_Ss Ben adete göre 31 haftalığım ama ultrasona göre bir hafta önde gidiyor o yüzden 32 haftalığım. Doktor bu haftadan sonra iki haftada bir gelip nst ye girmen lazım dedi sancılarını kontrol etmemiz gerekiyor demişti bana
spiker_anne Periii_Ss ahhh ahhh 29 haftalik erken dogum riskim vardi şuan 30 haftaliğim ve hastanede yatiyorum surekli Nst de bağlıyım catlicamm🤦♀️
Sedatadik Periii_Ss haftaya kontrolüm var ozaman girecem heralde 33 haftalik olmuş oluyoz ayda 1gidiyodum kontrole 20 gün sonraya çağırdı