denizers Polip için histeroskopi ameliyatı olan var mı arkadaşlar,nasıl oluyor, adetin kaçıncı günü yapılıyor,hamile kalmaya engel mi vs ,yardımcı olursanız sevinirim.
Sermec27 denizers canım benim 7 haftalıkken bir kaybım var ve 56 gün önce 38 haftalıkken de oglumu kaybettiğim rahmımde perde varmış histeroskopi yapılacakmış ne zaman gitmem gerek adetlıyken mı adet bıtınce mı
Yaman denizers adetin bitince yapılıyor hamilelige engel degil diye biliyorum kontrol amacli bakılıyor