Arkadaşlar merhaba , Doktorum ile görüştüm Allah’ın izniyle 19+5 günlük hamileyim Bel ağrilarim fazla oldugu için Progestanı Agiz yoluyla sabah aksam aliyordum. Bunu artık 8 saat arayla almami istedi iyi geleceğini söyledi. Daha başlamadim , benim gibi 8 saat arayla alanlar yardmci olabilirmi?