Arkadaşlar bugün kontrolüm vardı. 7+5 ile uyumlu kese bebek ve kalp atışını duyduk bebeğin gelişiminde bir sıkıntı yok herşey normal ve gebelik için bi kaç kan testi vermiştim. Testte sonuçlarımın hepsi normalken bir sonuçta parazit olduğu çıktı bu parazit kedi köpekten çiğ etten az pişmiş ve ya iyi temizlenmemiş etten geçeceğini söyledi doktor bi kan daha verdim oda pozitif çıktı. Ve Avıdite diye bi test daha yapılacak kan vericem tekrar. Eğer gebelikten önceyse sıkıntı yok ama gebelikle birlikte çıktıysa ortaya sıkıntı bebeğe zarar verir dediler.
ben ilk defa böyle birşey yaşıyorum.
bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın.
bi sıkıntı yaşayan bilen oldu mu?