Yarın yani tam 39+3de spinal sezeryanla kızıma kavuşacağım inşallah bebeğim 4 kg olmuş çatım da dardı zaten sezeryana gün almak için gitmiştik ben pzt diyordum ama kızımın suyu kirlenmiş riske atmayalım dedi doktor çok heyecanlıyım ve çok korkuyorum beni neler bekliyor bilmiyorum dualarınıza talibim arkadaşlar Rabbim kimseyi korktuğuna uğratmasın hepimiz yavrularımızı hayırla sağlıkla kucağımıza alalım insallah 🙏🙏🙏