Buskprl Latosh suyum fazla olduğu için doktorum mutlaka yaptırmamı istedi. Dün yaptırdım önce kan verip sonra içecek içip 1 er saat arayla 3 kere kan verdim Allaha şükür bi sıkıntı çıkmadı. Eğer çıksaydı doktorum ona göre tedbir alacaktı. Bence yapılması gereken bi test.
Aseldurupp Latosh bende yaptırdım bugün mutlaka yapılmalı anne karnında ölümler dogumd aolumler neler oluyo alllah koreusun tetbir almak gerek mutlaka yaptır cnm
Emin_e Kac aydir buradayim, sekerle ilgili post gorunce hep yazmaya calistim... bu sizin veya bizim gerek gorecegimiz bir sey degil, doktorunuz gerek goruyorsa yaptirmalisiniz, gebelik sekeri muhim bir konu ve onceden bilinip tedbir alinabilir
Latosh Emin_e bana kalmış birşey dedi doktor.ama etrafımdaki kimse tavsiye etmedi ileride bebekte veya annede şeker çıkma ihtimali varmis. Çok kararsız kaldım.
Nurr Doktorunuz ne derse onu yapın iki doktorumda iki gebeliğimde yapılması gerekiyor dedi yaptırdım cok sukur bişe cıkmadı