Arkadaşlar bende adetimin 11. Günü doktora gidicem tekrar iğne vericem dedi daha öncede yaptırmıştım fakat kafam karıştı o zamanda 11. Gün gitmiştim adetimin ve akşam 5 de iğneyi oldum doktorum saat vermedi adetin 12 ve 13. Gün birlikte ol dedi bende 12. Gün sabah ve 13. Gün gece ilişki oldu ama 36 saat sonra çatladı var sayarsak kaçırmısmı oluyorum acaba yada 14. Ve 15. Günlerde ilişki olmalımıydı bu defa öylemi yapsam yardım