Ozgee11 Merhaba, bizde nasipse şubatta doğum bekliyoruz ve ilk için merhaba bebek setini aldık sleepy içindekiler yeter 1-2 numara sonra bebeğimin pişik, ten özelliğine göre yöneleceğim .. fazladan alıp depolamadım. Çoğu arkadaşım öyle yaptı ve pişman.