Cacacacaca 8 gun gecikince test yaptim negatif cikti yumurtlama gunlerimde hep gec oluyor 25. Gun olmustu gecen ay bu ay yapmadim bugun 14. Gun dun adet olacakmisim gibi belim agridi olmadim sag bacagim yuruyunce sanki agirlasiyor boyle bisey yasayan var mi ?
ayse1205 Cacacacaca benimde 8 gün geçti ve dün gittim kan testine negatif çıktı ve hala olmadım adet geç döllenmedir diye bekliyorm bi umut inşallah seninde öyledir inşallah
Aydngzmmm Cacacacaca Acile git kan testi iste iki saat sonra sonuçlarını al hayırlı haberler inşallah 😊🤲🏻
sdnrkya Cacacacaca ben düşük yaptığım gebeligimde yaşadım günüm geçmişti ama negatifti 10 gün sonra çıktı geç döllenme dediler belki öyledir