Nesibetul Frezoon Benim 22. haftada 644 grammış canım. Ama tek bebek. İkizler için bu kilo iyi gibi sanki.
Mrvkrts Merhaba kızlar bende bu gün gittim 28.1 deyiz kilosu 1230 dedi doktorum haftası ile uyumlu dedi bakalım nekadar kilo alıcaklar minnoşlar ☺️
AysennHE Frezoon 24+0 593 gram doktor iyi dedi ama sanki zayıf hastaydım bir hafta boyunca dogru düzgün bisey yemedim😔
Frezoon AysennHE çok geçmiş olsun bol bol muz, badem ve keçi boynuzu pekmezi için bebeğe çok iyi geliyor. Ben badem pek yemedim ama diğer ikisine ağırlık veriyorum.
AysennHE Frezoon tamam canim cok sagol badem yiyemiyorum ama pekmezi kullanıcam muz da yiyorum ama bir hafta bogazimdan dogru düzgün bişey geçmedi doktor 2 900 veya 3 kesin dogar dedi 38.haftada Sezaryen olacagım için 🤷