Kızlar 5 haftalık Ken kan vermiştim D vitamin değerim düşük çıktı aile hekimi coledan d3 yazdım aldım kullandım şimdi 8 haftalık olduk aile hekimi 2.yi kullanmanı söyledi kendi doktorum da 1 şişe bitsin yeterli dedi daha başındayım bebeğe zarar verir mi ne yapmalıyım kızlar karar veremedim