32 haftalığım sabah sol tarafımda Ağrıyla kalktım normalde 10 gibi bebeğim kalkıp tekmelemeye başlar bugün sadece iki defa az bişey hissettim şimdi o da yok . Sol taraf belime ve kasığıma ağrı sağlanıyor .. doktora gitsem mi evham mı yapıyorum bilmiyorum yaşayan var mı böyle acaba