Arnica cyclone kullananlar var mı ?
Varsa yorumlarınızı alabilir miyim lütfen 🙏
Gönül ister ki hepimizin evinde dyson olsun ama maalesef çok pahalı süpürge cocuklu evde en çok kullanılan âlet olabilir benim bozuldu ve yeni modeller cok pahalı haftaya bime 380 tl ye geliyo bu süpürge tendyolda 600 n11de 500 tl kullananlar memmun olup olmadıklarını yazarsa sevinirim