Selam anneler ve anne adayları 22 haftalık hamileyim bugün ayrıntılı ultrasonumuz vardı herseyimiz normal çok şükür 🙏🏻 ama 2 damar varmış Kordon'da sıkıntı olmaz biraz düşük kilolu doğar dedi doktorumuz başına gelen var mı acaba? Ne gibi önlemler aldınız veya bu şekilde oluo doğum yapınca bebek kaç kilodaydı benimle paylaşırsanız sevinirim 😍🐣