Busrakorkmaz biz mehmet ağar a gittik süper bi doktor şakacı kibar bi adam ben hamileligimde doktor değişikliği çok yaptım ama doktor mehmetten çok memnun kaldım..yardımcı oldu bana sağolsun.. Doğum ücreti hiç bir sosyal güvencemiz yoktu diye normal dogum 1.100 verdik sezeryanı da soralim dedik 1.400 dedi