Belmaaa Gebelikten önce saçımın tam üstünde ayrım yerinde 3-5 beyazım vardı 20.haftadayım baya koca bir tutam olmuş beyazlar. Sadece o da değil aralarda filan da baya beyaz görüyorum. Başına gelen var mı ?