GulcanYvz Kızlar belirtiler sürekli devam mı eder ben geçen hafta kalp atışını duydum şuan 7+6 olduk sabahları bulantılarım olurda sadece ama kesildi norma mi yoksa sorun mu var ki sizce doktora gideyim mi ?
tugce67-67 GulcanYvz benim şuan 16+3 hiç bulantım olmadı hatta başka belirtilerde olmadı buradan pay biç😂😂kanamanız falan yoksa endişe etmeyin herkeste bulantı vs olacak diye bir şey yok🤗
Sevgigursoy Normal ilk bi hafta midem bulanıyordu ama aşırı derecede değil sonrasında hiç mide bulantım olmadı şuan 18 haftalığız ama yinede içinde korku varsa git
GulcanYvz Sevgigursoy inş canım ya inş güzel ilerliyorduk üzerine birde grip oldum iyice moralim bozuldu en iyisi gidip muayene olmak çok sağol canım
GulcanYvz tugce67-67 canım hiç bulantı olmazsa normal ama biraz olup biterse biraz sıkıntı diye biliyorum kanamam filan yok daha önce kayıplarım olduğundan önlem amaçlı progestan fitil kullanıyorum bir sen oksapar iğne bulanıyorum korkularım oluyor elde değil canım
tugce67-67 GulcanYvz anladım kuzu bende kullandım progestan . Tabiki sen yine doktor kontrollerini ihmal etme biz kendi doktorlarımızın dediklerini paylaşıyoruz burada🙈hayırlısıyla doğar inşallah bebişler❤️
tugce67-67 senemyavas benimde hiç olmadı şükür ediyorum sanki hiç hamile değilmişim gibi hissettim karnım çıkıncaya kadar🙈3 ay kustum diyenleri duyunca hele çok şükür❤️
GulcanYvz tugce67-67 her hafta hastaneye gidiyorum canım artık kovulacam azar işiticem diye korkuyorum 😁Ama şüpheylede yaşanmaz ki en iyisi yine gideyim
tugce67-67 GulcanYvz kıyamam ya😂malum 9 ay gebelik her hafta doğuruncaya kadar gittiğinizi düşünemiyorum😂😂siz en iyisi doktora hangi durumlarda geleyim diye sorun🙈🙈
GulcanYvz tugce67-67 canım ben çok zor süreçlerden geçtim 5 kaybım var bu 6.hamileliğim ondan endişem korkularım yani normal bi gebelik süreci olan biri gibi yaşayamadım 😥
tugce67-67 GulcanYvz çok üzüldüm . İnşallah bu defakini kucağınıza almayı nasip eder allah.dualarım sizinle üzmeyin kendinizi nasip her şey❤️❤️