Dilaracezik Doğumda hastanede dağıtmak için ne yaptırdınız,ben hoş bi şey istiyorum gerekirse kendimde yaparım var mı fikri olann çok maliyetli olmayacak şekilde 🥰
derya_diyebiri Dilaracezik ![url=https://hizliresim.com/odLPB2][img]https://i.hizliresim.com/odLPB2.png[/img][/url]](src) Canım kaynanam ve görümcem magnet yapmışlar 💕
Selinglr Dilaracezik canım ben makbulden bır suru ceşit lokum cıkolata felan alıp bır kutunun icine veya guzel bır tepsının ıcıne yapıcagım😂 o hedıye ısını mevlute bırakmak ıstıyorum ınşallah bu arada uygun fıyata kapı susu sıparışı verdık 💖
Nml06 Dilaracezik Çikolata dağıtın gelenlere yeter bence..bide onların getirmesi lazım. Hacı şerifte uyguna çikolata yapıyorlarmış bir inceleyin sitelerini isterseniz
Ebru-isil Biz eşimle keçeden magnet yaptık içi elyaf dolgulu 70 tane falan 70 tl ye mâl oldu.Tabi aynısından kapı süsü de olacak hepsi birlikte o kadar tutmuş oldu.
Ebru-isil [url=https://hizliresim.com/EO7nG8][img]https://i.hizliresim.com/EO7nG8.jpg[/img][/url] oldu mu bilmiyorum ama bu magneti kapı süsünü daha dikmedim.
Dilaracezik Selinglr kapı süsü siparişini nerden verdin nasıl bi şey acaba, bende düşünüyorum valla acaba Mevlüt’te mi yapsam diye ama Daha karar veremedim
Selinglr Dilaracezik mevlutte yap ya bence hastaneye cıkolata felan alır meyve suyu gelene ıkram edersın kapı susunude kuzeybaby dıye ınstagramdan 110tl yaptırdım
BusraDevlet83 Dilaracezik Ben Gitti Gidiyor'dan bebek figürlü magnet buldum. Tanesi 1.20'ydi en son. Gayet hos görünüyordu. Hatta orda bir sürü çeşit var. Magnet, şişe, fidan vs.. Bir bakın derim ben.