Ben çok beyaz tenliyim ama gebeliğimin başından bu yana hiç cilt problemim olmadı genç kızlığımda da pek olmamıştı güneş kremi vs kullanmıyorum sadece yüzümü hergün ılık suyla yıkayıp gül suyuyla silip bepanthol sürüyorum yüz terledikçe malesef ki kahverengi lekeler oluşuyor bol bol ılık suyla yıkamanızı tavsiye ederim gül suyuda çok rahatlatıyor ve iyi geliyor