Tugba1tugba eliyle bakıyor kuzum, ama kendini çok sıkmadığın ve derin nefes aldığın sürece aşırı bi ağrı olmuyor, kendince söyleyeceğin tek şey bebeğim için değer buna katlanmak oluyor hiç stres yapma, bak ben akşam çok hafif lekelenmem oldu doktorum yine gel dedi, şimdi yine gittim bi alttan muayene daha yaptı nst’ye bağladı, nişanım gelmiş dediler, çok ağrı olur da dayanamazsan çık gel ama sorun yok merak etme dediler, benim bebişin başı bayağı aşağı inmiş, normal görünüyor doğumum, kilo da 3400 şu anda her an tetikteyim, senin de az kalmış hiç korkma daha bunun doğumu var inşallah sağ Salim alırız bebişlerimizi kucağımıza 🙏🏻🙏🏻🙏🏻