Ayın 29’un da ikili tarama testi için randevum var ama yaptırmaktan vazgeçtim sanırım. Çevremde ki çoğu insan doktorların hatalı bilgi verdiklerini söylüyorlar annenin aylarca o şüphe de yasamasını sağlıyolarmış yanlış bilgi vererek bazıları da yaptırmam gerektiğini söylüyor ne yapcagımı şaşırdım. Fikirlerinize ihtiyacım var.