Valsss benn bayana gittim hic memnun kalmadm özel bağlar hastanesinde selami erdem var harika muazzam anlayışlı bi hekim kesinlikle tek geçerim yani hamile kaldığımdan bu yana 4 dr değiştim ve biri de suat orakti hic hic memnun kaldm evladmn kalbini dinletmedi bile 2 dk surdu veya sürmedi muayenesi tabi bu insanlara gore degisir bu benim kendimce olan fikrim ama selami bey öyle degil hersey sorabilir danışabilirsin harika bi doktor iyiki yollarm onunla kesişti ...