Derya152533 bebek kiyafetlerini takim takim valize koymustum. Ebelere verilcek olanlari minicik hurc almistim süslü. Onunla vermistim. Duzenli oldu sevdim 😁 emzirme sutyeni aldim atleti almadim. Hastanede o sutyeni bide normal atlet giydim (atletsiz cok usurum, birde emzirirken atlet olmazsa surekli bir yerlerimiz ciplak olur üsürüm yani ) . Hem atlet hem onunla ugrasmak cok zor oldu benim icin. Bide acemiydim emzirme konusunda. Emzirme sutyenini hala gerektigi gibi kullanmiyorum. Cunku atlet ile beraber zor oluyor. Altta toplaniyor. Siyirmak daha kolay. Hastanedede bi zaman sonra sadece atlet giymistim sutyen zor oldu. Suan butun sutyenlerden kullaniyorum. En kullanislisi ince askili spor sutyeni gibi olanlardan 👍🏻