Kıymetli arkadaşlar. Ablam tüp bebek yaptırıyor. Bugün transferin 4.gunu. gece kombiyi yakmışlar. Yün yorganla yatmış. Sabah uyandığımda terlemistim vücut ısım yükselmişti diyor. Tabi ki her şey Rabbim den. Olacaksa olur olmayacaksa olmaz. Ben sadece bilgi sahibi olan var mı merak ettim. Bu kadarlik ısı yükselmesi tutunmayı olumsuz etkiler mi acaba ?