gulucukkk13 merhaba 11. Haftamda benimde 2,6 çıktı ense kalınlığı daha sonra nifty testi yapıldı yurtdışına gitti kan örneği yani sonuç temiz geldi çok şükür doktorlar 3 mm den sonrasını riskli sayıyor onun altı evet riskli ama %90 I sorunsuz çıkıyor bence kafana takma birşey çıkacağını düşünmüyorum 🙏🙏