Eylemim 13+2 günlük hamileyim bugün ikili test sonucumuz güzel çıktı çok şükür veeee doktor oğlunuz bilim adami olur inşallah demesiyle Oğlumuz olcagini öğrenmiş olduk 😊😊😊 darısı isteyen herkesin başına😍
Egeliiii Eylemim tebrikler hayırlı ömrü olsun ben daha öğrenemedim maalesef beta hcg değeriniz kaç çıkmış ikili testte
Semiha89 Eylemim cinsiyet ögrenmek cok cok güzel bir duygu. Rabbim sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin.
Meralll Egeliiii benim free beta hcg 60 çıkmıştı ama oğlum olacak 😊 bence cinsiyetle ilgili kanıtlanmış bir kesinliği yok..
Egeliiii Eylemim o bişey görmüştür ya bu sadece tahmin benim beta 120 çıktı Şubat 15 ye öğrenicem bakalım ☺️