Sabah kalktıgımdan bu yana hamile değilim sanki memelerim de ki şişkinlik yok elleyebiliyorum. Vücudum da şiş değil bi rahatlık var. Kanama falan yok ama böyle sanki adet olacakmışım gibi bi his var. Böyle bişey yaşayan var mı valla çook korkuyorum yaaaa. Bu arada 8+3 oldum bugün ☹