19 haftalık ikiz hamileyim arkadaşlar, doktor progestani artık kullanmama gerek olmadığını söyledi ama ben ilacı kullanmayı bıraktım bırakalı sanki daha ayakta kalabiliyorum,karnım aşağı çekiyor gibi oluyor, kullanmaya devam etsem sakıncası olur mi acaba,bilgisi olan var mi