Kbra1213 6+2 yim suan ve lavaboya gittiğimde afedersiniz kendimi sildiğimde hafif kahverengi akıntı geliyor peceteye ağrım falan yok neden böyle oluyor çok korkuyorum yaşayan var mı ??
Zynp01 Kbra1213 doktora koş derim bnmde tam bu haftalarda oldu ağrım ssncım yoktu ama 2 gün sonra düşük yaptım bn sakın ihmal etme
Zynp01 Kbra1213 herkes düşürecek diye bir şey yok ama sen elinden geleni yap düşük önleyici iğne hap verşyorlar
Susam88 Tam o haftada aynısı basıma geldi doktora gidin iki gün lekelenmeden sonra kanama yaşadım bebeğim şükür tutundu ama ara ara hala lekelenmeler var ihmal etmeyin
Halime_dgrl12 Kbra1213 benim de oldu kahverengiyse sıkıntı yok dedi doktorum progestan verdi 1 hafta kadar sürdü
Ayse81 Kbra1213 ihmal etme bende de olmuştu hemen düşük için progestan yazdı şuan 15 haftalık olduk çok şükür 🥰
Kbra1213 Ipek9393-kaya doktor kesede ufak bir kanama olduğunu söyledi düşük önleyici iğne yaptı bizde kan uyuşmazlığı var onun içinde iğne yaptı artı birde serum taktı hastaneden sonra hiç olmadı çok şükür birde progestan verdi yat dinlen birsey yapma dedi