Ozgenes25 tam 32.haftada hastanede açılmam olduğunu,sancı cektigimi öğrendim. 2 gün hastanede yattık serumlar,ilaçlar derken açılmam kapanmadı ama sancı durdu şükür. Hastanede yapılacak bir sey kalmadı eve yolladılar yat diye,ilaçlar iğneler verdiler. Ama korkuyorum. Dualarım seninle. Umarım en kısa sürede alırsın kucağına güzel düşün güzel olsun inan söylemesi çok kolay biliyorum ama o seni hissedecek buna da inanıyorum.