1tgbadunya Kızlar günaydın şiştiğimi hissediyorum.. ellerim ayaklarım bileklerim yüzüm gözlerim var öı benim gibi şişen ?☹️
minnos6 1tgbadunya ben canım 29 haftada doktorum farketti ve tuz kesinlikle yasak dedi 32 oldum bugün tekrar şiştim dikkat ediyorum ama olucaksa oluyo malesef
doganBanu 1tgbadunya bende 32+5im ve bu haftaya girdiğim gün ayak bileklerim, ayaklarım, elim ve yüzüm şişmeye başladı. Yürüyüş, günde 3lt su ve yediklerimede mümkün olduğunca dilkat ediyorum. Sanırım normal artık😇
Canan06 1tgbadunya bana terlik bile dar geliyor o kadar ödem topladmki her yerim sis burnumda dahil 38+4 deym bu arada
Prensesinannesi_ 1tgbadunya bende şişmeye başladım tuzu ne kadar azaltsamda son ay şişiyor insan yapacak bişey yok bol su iç
Zeyk 1tgbadunya 34.haftam henuz odem olmadı bende. Sabah uyandığında el yüz ve ayak şişkinliği oluyorsa gün boyu devam ediyorsa bir tansiyon ölçtürmeni tavsiye ederim. Kısa zaman da da idrar tahlili yaptirirsan iyi olur aslında. Tuzu hayatindan cikarmalisin. Bol yürüyüş yapmalısın birde magnezyum kullanmalısın. Bu şişlikler hep masum hamilelik odemleri değil canim