Aslima benim benim tüp bebekti doğurdum çok şükür ama aşıyı doktorum önermedi sağlık ocağındakide dediler kıymetli bebek olduğu için ateşın çıkabilir onun için yapmadı yalnız dediki paslı kesici eletlerden kaçın ben de öyle yaptım canım yani yapmadım şuan kızım 6 aylık ve yanımda darısı sana inşallah