seda1anne Bugün 18*0 olduk dün geceden beri net olarak hareketlerini hissediyorum çok şükür , ama sürekli kıpırdıyor bu normal mi özellikle yattığımda , tecrübeli annelerden Bilgi almak istiyorum 🙏🏼
Ozqemrt seda1anne benim ilk hamileliğim 18+2 tekmeleri bile net artık canım 16.haftada başladı bazen çok hareketli oluyor 1 günde hiç hissetmiyodum ama 2 gündür tekme ve dönmeler net
seda1anne Esmakysk akşam da kıpırdadı , sabah da biraz aç kaldım uzandım o zaman da öyle 🤷🏼♀️ Anlamadım
Medas Ben de 18+1 ilk defa sabah ezaninda hissettim başta anlamadim ama sonra 4 5 sefa pıt pıt göbegimin altinda hareketler olunca anladimm çok güzel bir duyguu 😊😊🐣🐣