Kızlar 32 +3 haftalık hamileyim bi 10 gün öncesine kadar göbeğim ve göğüs altım birleşik sayılırdı. 2 3 gündür aşağı da hissediyorum annemde inmiş dedi . Çocuk da yan duruyor sanırım çünkü toplanınca sağım yada sol yanım sertleşiyor önceden göğüs altım sertleşirdi. Doktora da 2 haftam var . Sizce çocuk dönmeye çalıştığı için mi böyle doğum flan geldiği için değil-dir demi