Kizlar doğumum özel hastanede olacak kısmetse 32. Haftada kontrolüm var özel hastane olduğu için dogumhaneyi görmek odaları görmek hatta oda seçmek istiyorum bı bilginiz var mı bu konuda sectiriyolar mi odayı erkenden görürsem stresim azalır diye istiyorum doğum yaklaştıkça strese girdim de herşey planlı olsun istiyorum