MasalAlparslanMom illet bir hastane doktorlarl nurettin idiş.murat talip kalemli dısında cok ilgisiz özelikle özge senem die bi kadın var nerdeyse onun yüzünden sinirden erken doğum yapacktm.ben ilk bastan beri medipol megaya gdyorm esenler kadın doğum evimin karşısı die bir kaç defa acil die gtmek zorunda kaldım gtmesydm keşke.resmen özge hanım nie acile gittim die laf saydı,soru sorma hakkınz bile yok hepsi azarlar halde ben 3 4 defa gtmek zorunda kaldm bir daha mecbur kalmam inşallah. mesai 12.30 da bitiyor ama 11.30dan sonra doktorlar almıyor